Money Secure
Είμαστε μια έμπειρη ταξιδιωτική επιχείρηση που εδρεύει στην Ελλάδα και το Ιράν. Όλες οι χρηματικές συναλλαγές μας, οι νομικές και επίσημες εργασίες γίνονται μέσω της ελληνικής μας εταιρείας (σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς νόμους και εντολές). Παρ' όλα αυτά, εξακολουθούμε να είμαστε μια Ιρανική τοπική ταξιδιωτική επιχείρηση, με επαφές σε όλο το Ιράν και γραφείο στην Τεχεράνη. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε στο πλευρό σας μια βαθιά γνώση των τοπικών κοινοτήτων στο Ιράν. Αλλά και τις αρχές και το νομικό σύστημα της Ευρώπης που θα σας εξασφαλίσουν μεγαλύτερη ψυχική ηρεμία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας στο Ιράν.

Το Shazdeh Travel είναι εμπορικό σήμα της Sugar and Spice Travel, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, Ελλάδα. Αριθμός μητρώου Εμπορικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης : 155210806000. Ο αριθμός φορολογικού μητρώου μας είναι : 801364305.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail : info@shazdeh-travel.com

ή μέσω τηλεφώνου: +30 2316019887 / +30 6979667348

Τα γραφεία μας στην Ελλάδα βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη.
πλατεία Δημοκρατίας 12
54628 Θεσσαλονίκη.

Πολιτική ακύρωσης

Δεδομένου ότι το Shazdeh Travel διοργανώνει εκδρομές με περιπετειώδη χαρακτήρα που απαιτούν πλήρως προετοιμασμένη οργάνωση, ακολουθούμε τους επόμενους όρους πληρωμής και ακύρωσης:

Σε περίπτωση ακύρωσης ο ταξιδιώτης υποχρεούται να πληρώσει:

Μέχρι 56 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 20% του συνολικού ποσού ανά άτομο
Από 56 έως 28 ημέρες πριν από την αναχώρηση: Ακύρωση από 28 ημέρες (συμπεριλαμβανομένης) έως 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 75% του συνολικού ποσού ανά άτομο
Ακύρωση από 14 ημέρες (συμπεριλαμβανομένης) έως την ημέρα της αναχώρησης ή αργότερα: 100% του συνολικού ποσού ανά άτομο

Είναι δυνατόν να εφαρμοστούν αποκλίνοντες όροι ακύρωσης από ορισμένους προμηθευτές μόνο όταν κοινοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πελάτη πριν από την κράτηση.

Δίκαιο και δικαιοδοσία
Στους Όρους και Προϋποθέσεις μας και σε όλες τις νομικές σχέσεις μεταξύ της Shazdeh Travel και του πελάτη εφαρμόζεται αποκλειστικά το ελληνικό δίκαιο.

Ταξιδιωτικοί όροι

Οι ταξιδιωτικοί μας όροι ισχύουν για όλες τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες που παρέχονται από την Shazdeh Travel βάσει συμφωνίας-πλαισίου. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη διευκόλυνση της έκδοσης εισιτηρίων (εισιτήρια για αεροπορικές εταιρείες) σε τακτική βάση, αλλά και υπηρεσίες που διευκολύνουν τη διανυκτέρευση ή άλλες ταξιδιωτικές υπηρεσίες.

Άρθρο 1. Εφαρμογή

1.1. Οι παρόντες ταξιδιωτικοί όροι διέπουν τη σχέση μεταξύ της Shazdeh Travel και του/των πελάτη/ων της.

1.2. Οι παρόντες Ταξιδιωτικοί Όροι και οι αποκλεισμοί ή/και οι περιορισμοί της ευθύνης της ταξιδιωτικής εταιρείας που περιλαμβάνονται σε αυτούς είναι επίσης προς όφελος των υπαλλήλων, των πρακτόρων και των διαμεσολαβητών της ταξιδιωτικής εταιρείας.

1.3. Η εφαρμογή τυχόν γενικών όρων και προϋποθέσεων που χρησιμοποιούνται από τον πελάτη αποκλείεται ρητά.

1.4. Εάν και εφόσον μία ή περισσότερες διατάξεις των παρόντων ταξιδιωτικών όρων έρχονται σε αντίθεση με υποχρεωτικές νομοθετικές διατάξεις, οι τελευταίες θεωρούνται ότι αντικαθιστούν τις σχετικές διατάξεις ή μέρος των διατάξεων των ταξιδιωτικών όρων, με την επιφύλαξη της ισχύος των λοιπών διατάξεων των παρόντων ταξιδιωτικών όρων.

Άρθρο 2. Ορισμοί

2.1. Μια ταξιδιωτική εταιρεία ενεργεί υπό την ιδιότητα του διαμεσολαβητή.
2.2. Πελάτης: νομικό ή φυσικό πρόσωπο που ενεργεί στο πλαίσιο άσκησης επαγγέλματος ή επιχείρησης και αναθέτει στην ταξιδιωτική εταιρεία την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
2.3. Ταξιδιώτης: το πρόσωπο (τα πρόσωπα) στο οποίο παρέχονται μία ή περισσότερες υπηρεσίες βάσει της συμφωνίας που έχει συναφθεί με τον πελάτη.
2.4. Πάροχος ταξιδιωτικών υπηρεσιών: ο μεταφορέας, ο πάροχος καταλύματος ή άλλος πάροχος ταξιδιωτικών υπηρεσιών με τον οποίο ο πελάτης συνάπτει συμφωνία για την παροχή καταλύματος, μεταφοράς ή άλλων υπηρεσιών και ο οποίος είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση των εν λόγω υπηρεσιών, σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους και προϋποθέσεις του.

2.5. Για τους σκοπούς των παρόντων Ταξιδιωτικών Όρων, ο όρος γραπτά/γραπτή περιλαμβάνει επίσης τα ηλεκτρονικά μέσα.

2.6. Προσφορά: Η πρόταση της ταξιδιωτικής εταιρείας προς τον πελάτη να παράσχει ή να φροντίσει να παράσχει ή να εκτελέσει ή να φροντίσει να εκτελέσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες για λογαριασμό του πελάτη.

2.7. Ημέρες εργασίας και ώρες γραφείου: Από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 π.μ. έως τις 5.30 μ.μ., εκτός εάν η ταξιδιωτική εταιρεία αναφέρει σαφώς διαφορετικά και με εξαίρεση τις αναγνωρισμένες αργίες.

2.8. Συμφωνία: Η(οι) συμφωνία(-ες) που συνάπτεται(-ονται) με τον (τους) πάροχο(-ους) ταξιδιωτικών υπηρεσιών βάσει της συμφωνίας-πλαισίου και η(οι) συμφωνία(-ες) που συνάπτεται(-ονται) με τον (τους) πάροχο(-ους) ταξιδιωτικών υπηρεσιών με τη μεσολάβηση της ταξιδιωτικής εταιρείας.

Άρθρο 3. Υπηρεσίες

3.1. Οι υπηρεσίες της ταξιδιωτικής εταιρείας αφορούν την παροχή πληροφοριών και συμβουλών σχετικά με τα ταξίδια με την ευρύτερη έννοια, καθώς και τη διαμεσολάβηση για τη σύναψη συμφωνιών μεταξύ του πελάτη και των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

3.2. Εάν η ταξιδιωτική εταιρεία πραγματοποιεί κρατήσεις για λογαριασμό του πελάτη, ο πελάτης είναι αυτός που συνάπτει τη συμφωνία με τον πραγματικό πάροχο της ταξιδιωτικής υπηρεσίας, με την οποία ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις του παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών, οι οποίοι πρέπει να γίνουν εκ των προτέρων αποδεκτοί από τον πελάτη.

3.3. Αφού ο πελάτης εγκρίνει την προσφορά, η ταξιδιωτική εταιρεία εξουσιοδοτείται να συνάπτει συμφωνίες με τους εν λόγω παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών για λογαριασμό και εξ ονόματος του πελάτη.

Άρθρο 4. Σύναψη συμφωνιών

4.1. Η συμφωνία (οι συμφωνίες) μεταξύ του πελάτη και των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών συνάπτεται (συνάπτονται) με την αποδοχή της προσφοράς της ταξιδιωτικής εταιρείας από τον πελάτη. Η αποδοχή μπορεί να είναι είτε γραπτή είτε προφορική. Μετά την αποδοχή, ο πελάτης δεσμεύεται από τη συμφωνία. Εάν παρέχεται επιβεβαίωση από την ταξιδιωτική εταιρεία, αυτή αποτελεί απόδειξη του περιεχομένου της συμφωνίας.

4.2. Η προσφορά της ταξιδιωτικής εταιρείας είναι αδέσμευτη και μπορεί να ανακληθεί από την ταξιδιωτική εταιρεία, ακόμη και μετά την αποδοχή. Η υπαναχώρηση πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό και εντός 2 εργάσιμων ημερών από τη σύναψη της συμφωνίας. Η παρούσα διάταξη εφαρμόζεται κατ' αναλογία στις προτάσεις τροποποίησης των ήδη συναφθεισών συμφωνιών.

4.3. Ακόμη και μετά την παρέλευση της προθεσμίας που αναφέρεται στο άρθρο 4.2, η ταξιδιωτική εταιρεία δεν υποχρεούται να εκπληρώσει μια συμφωνία εάν και στο βαθμό που η προσφορά ή η γραπτή επιβεβαίωση βασίζεται σε προφανές σφάλμα ή λάθος.

Άρθρο 5. Τιμή

5.1.

Οι τιμές που αναφέρονται ή δηλώνονται από την ταξιδιωτική εταιρεία στις προσφορές και/ή στις επιβεβαιώσεις παραγγελιών βασίζονται στους παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές των σχετικών παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών, οι οποίοι είναι γνωστοί κατά τον χρόνο υποβολής της προσφοράς και/ή της σύναψης της συμφωνίας.
5.2. Εάν, μετά τη σύναψη της συμφωνίας, οι τιμές των καθοριστικών για την τιμή παραγόντων (συμπεριλαμβανομένων - ενδεικτικά - των εξόδων μεταφοράς, των φόρων, των εισφορών, των προσαυξήσεων ή/και των διακυμάνσεων της συναλλαγματικής ισοτιμίας) αυξηθούν και οι αυξήσεις αυτές μετακυλιστούν από τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών, η ταξιδιωτική εταιρεία δικαιούται να χρεώσει τον πελάτη για τις αλλαγές των τιμών.

Άρθρο 6. Πληρωμή

6.1. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη συμφωνία, ακόμη και αν συνάπτει συμφωνία για λογαριασμό ή προς όφελος άλλου μέρους. Όλες οι συναλλαγές (συμπεριλαμβανομένων των πληρωμών) μεταξύ του ταξιδιώτη (των ταξιδιωτών) και της ταξιδιωτικής εταιρείας πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω του πελάτη.

6.2. Η πληρωμή πρέπει να γίνεται με τρόπο που θα υποδείξει η ταξιδιωτική εταιρεία εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στο τιμολόγιο, εκτός εάν τα μέρη έχουν συμφωνήσει εγγράφως διαφορετικά ή εάν από τη φύση της υπηρεσίας προκύπτει ότι πρέπει να γίνει άμεση πληρωμή. Ελλείψει προθεσμίας πληρωμής στο τιμολόγιο, η πληρωμή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου.

6.3. Ο πελάτης δεν δικαιούται να συμψηφίσει οποιαδήποτε απαίτησή του κατά της ταξιδιωτικής εταιρείας με χρήματα που οφείλει στην ταξιδιωτική εταιρεία. Σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής, η ταξιδιωτική εταιρεία δικαιούται επίσης να αναστείλει τις υπηρεσίες της.

6.4. Τα έξοδα που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής βαρύνουν τον πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των προσαυξήσεων πιστωτικών καρτών.

6.5. Εάν η (πλήρης) πληρωμή δεν πραγματοποιηθεί εγκαίρως, ο πελάτης κηρύσσεται εκ του νόμου έκπτωτος. Εάν ο πελάτης βρίσκεται σε υπερημερία, η ταξιδιωτική εταιρεία αποστέλλει απαίτηση πληρωμής και θέτει προθεσμία 14 ημερών για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της, ενώ παράλληλα ενημερώνει ότι, σε περίπτωση μη πληρωμής, η ταξιδιωτική εταιρεία αξιώνει επίσης αποζημίωση για τυχόν έξοδα εκτίμησης της ζημίας και της ευθύνης και έξοδα για την εξώδικη είσπραξη της πληρωμής.

6.6. Ο πελάτης που δεν πλήρωσε εγκαίρως οφείλει τους νόμιμους τόκους επί του οφειλόμενου ποσού από την ημερομηνία της υπερημερίας. Περαιτέρω, από τη δέκατη πέμπτη ημέρα μετά την απαίτηση πληρωμής, ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει τυχόν έξοδα εξωδικαστικής είσπραξης.

6.7. Τα εν λόγω εξώδικα έξοδα ανέρχονται σε ποσοστό 15% επί του ποσού ταξιδιού μέχρι 2.500 ευρώ, με ελάχιστο ποσό τα 100 ευρώ, 10% επί των επόμενων 2.500 ευρώ, 5% επί των επόμενων 5.000 ευρώ και 1% επί του υπερβάλλοντος ποσού.

6.8. Εάν ο πελάτης είναι υπερήμερος, η ταξιδιωτική εταιρεία έχει το δικαίωμα
- εν μέρει για τον περιορισμό περαιτέρω ζημιών - να ακυρώσει τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες που έχουν συναφθεί για λογαριασμό του πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, πέραν των εξόδων που έχουν ήδη χρεωθεί από τρίτους ή των εξόδων που θα χρεωθούν ακόμη από τρίτους λόγω της ακύρωσης, ο πελάτης οφείλει επίσης στην ταξιδιωτική εταιρεία την αμοιβή που συμφωνήθηκε για τις προσπάθειές της. Τυχόν προπληρωμένα μέρη του οφειλόμενου ποσού θα συμψηφίζονται με τα έξοδα αυτά.

6.9. Οι πληρωμές των ποσών που δικαιούται η ταξιδιωτική εταιρεία χρησιμοποιούνται πρώτα για την εξόφληση των εξόδων, συμπεριλαμβανομένων των (εξωδίκων) δικαστικών εξόδων, στη συνέχεια για τη μείωση των οφειλόμενων τόκων και τέλος για την καταβολή του οφειλόμενου κεφαλαίου (για το οποίο οι παλαιές απαιτήσεις υπερισχύουν των νέων απαιτήσεων).

6.10. Η ταξιδιωτική εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον πελάτη περαιτέρω οικονομικές εγγυήσεις για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της που απορρέουν από την εντολή.

6.11. Τυχόν επιστροφές χρημάτων που προκύπτουν στον πελάτη και λαμβάνει η ταξιδιωτική εταιρεία από τον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα καταβάλλονται στον πελάτη το συντομότερο δυνατό μετά την εξόφληση τυχόν εκκρεμοτήτων. Η ταξιδιωτική εταιρεία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την είσπραξη αυτών των επιστροφών για λογαριασμό του πελάτη, χωρίς να αναλαμβάνει καμία υποχρέωση να εγγυηθεί αποτέλεσμα στο θέμα αυτό.

Άρθρο 7. Αλλαγές ή/και ακυρώσεις από τον πελάτη

7.1. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να προβεί σε αλλαγές μετά τη σύναψη της συμφωνίας, αυτό είναι δυνατό μόνο εάν έχει επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ των μερών και ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος που σχετίζεται με τις αλλαγές.

7.2. Εάν ο πελάτης καταγγείλει (ακυρώσει) τη συμφωνία, όλα τα σχετικά έξοδα που χρεώνονται από τον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών βαρύνουν τον πελάτη και ο πελάτης εξακολουθεί να οφείλει στην ταξιδιωτική εταιρεία τη συμφωνηθείσα αμοιβή του.

7.3. Ο πελάτης πρέπει να καταγγείλει (ακυρώσει) τη συμφωνία εγγράφως. Η συμφωνία θεωρείται ότι έχει καταγγελθεί (ακυρωθεί) την ημερομηνία κατά την οποία η ταξιδιωτική εταιρεία λαμβάνει τη γραπτή ειδοποίηση καταγγελίας από τον πελάτη. Η ειδοποίηση καταγγελίας

που δεν δόθηκε κατά τη διάρκεια εργάσιμων ωρών θεωρείται ότι ελήφθη την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Άρθρο 8. Αλλαγές, καταγγελία (ακύρωση) ή/και υπαναχώρηση από τον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών

8.1. Εάν και στο βαθμό που ο πάροχος ταξιδιωτικών υπηρεσιών προβεί σε αλλαγές στις

ταξιδιωτικές υπηρεσίες που συμφωνήθηκαν για λογαριασμό του πελάτη ή τερματίσει (ακυρώσει) αυτές τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες, η ταξιδιωτική εταιρεία δεν ευθύνεται έναντι του πελάτη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία προκύψει για τον πελάτη.

8.2. Στο βαθμό που μπορεί εύλογα να αναμένεται από την ταξιδιωτική εταιρεία, θα καταβάλει προσπάθειες για την εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων για τα τροποποιημένα ή/και καταγγελλόμενα στοιχεία της συμφωνίας, χωρίς να μπορεί να το εγγυηθεί. Τα υπόλοιπα μέρη της συμφωνίας παραμένουν σε ισχύ.

 

Άρθρο 9. Ευθύνη της ταξιδιωτικής εταιρείας

9.1. Η ταξιδιωτική εταιρεία θα λαμβάνει υπόψη τα συμφέροντα του πελάτη και του ταξιδιώτη με τη δέουσα προσοχή που εύλογα αναμένεται από αυτήν υπό τις δεδομένες συνθήκες.

9.2. Με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 8, η ταξιδιωτική εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για πράξεις ή/και παραλείψεις των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών που εμπλέκονται στην εκτέλεση των υπηρεσιών.

9.3. Ομοίως, η ταξιδιωτική εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη εάν η εντολή δεν μπορεί να εκτελεστεί λόγω περιστάσεων που δεν μπορούν να αποδοθούν στην ταξιδιωτική εταιρεία (εφεξής: ανωτέρα βία).

9.4. Ως ανωτέρα βία νοείται η αδυναμία εκπλήρωσης οποιασδήποτε υποχρέωσης ως αποτέλεσμα απρόβλεπτων περιστάσεων οι οποίες, παρά τις εύλογες προφυλάξεις που πρέπει να ληφθούν, δεν μπορούν να αποτραπούν και περιλαμβάνουν ιδίως, αλλά όχι περιοριστικά, τεχνικές βλάβες στα συστήματα που χρησιμοποιούνται για την καταγραφή της (των) ταξιδιωτικής(-ών) υπηρεσίας(-ών), αλλαγές στο ταξίδι που πραγματοποιούνται από τον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών και/ή ακύρωση από τον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

9.5. Η ταξιδιωτική εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχονται από ή για λογαριασμό των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών ή άλλων τρίτων.

9.6. Εάν προκύψει ζημία για τον πελάτη ως αποτέλεσμα αποδιδόμενης παράλειψης εκ μέρους της ταξιδιωτικής εταιρείας, η ταξιδιωτική εταιρεία αποδέχεται την ευθύνη, η οποία περιορίζεται στην αξία της τιμολογημένης ταξιδιωτικής υπηρεσίας στην οποία απευθύνεται η καταγγελία και η οποία δεν θα υπερβαίνει ποτέ το ποσό που καταβάλλεται από τον ασφαλιστή επαγγελματικής ευθύνης στη σχετική περίπτωση, προσαυξημένο κατά το ποσό της αυτοτελούς συμμετοχής της ταξιδιωτικής εταιρείας που δεν βαρύνει τον ασφαλιστή σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου.

9.7. Η ταξιδιωτική εταιρεία δεν ευθύνεται για την οικονομική αφερεγγυότητα του/των παρόχου/ων ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

9.8. Η ταξιδιωτική εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες που καλύπτονται από ασφάλιση υγείας/ατυχήματος, ταξιδιού ή ακύρωσης που έχει συνάψει ο πελάτης ή ο ταξιδιώτης που συμμετέχει σε ταξίδι.

9.9. Η ταξιδιωτική εταιρεία δεν ευθύνεται ποτέ για αποζημίωση για έμμεσες ζημίες (συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των αποθετικών ζημιών, της απώλειας κέρδους, της απώλειας εισοδήματος, της απώλειας αποταμιεύσεων και της ζημίας λόγω διακοπής της λειτουργίας της επιχείρησης) ή για ζημίες που υπέστη ο πελάτης ή ο ταξιδιώτης στο πλαίσιο της άσκησης του επαγγέλματος ή της επιχείρησής του.

Άρθρο 10. Υποχρεώσεις του πελάτη ή/και του ταξιδιώτη

10.1. Πριν ή κατά τη σύναψη της συμφωνίας ή το συντομότερο δυνατό μετά από αυτήν, ο πελάτης παρέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τον ίδιο και τον/τους ταξιδιώτη/ες που είναι απαραίτητες για την ορθή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών. Ο πελάτης συμφωνεί ότι η ταξιδιωτική εταιρεία θα διαβιβάσει στους παρόχους υπηρεσιών (π.χ. αεροπορικές εταιρείες) τα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού κινητού τηλεφώνου ή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πελάτη και τυχόν άλλων ταξιδιωτών, που είναι σημαντικά για την ορθή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών. Ο πελάτης εγγυάται στην ταξιδιωτική εταιρεία ότι όλοι οι άλλοι ταξιδιώτες έχουν συναινέσει σε αυτό, και θα αποζημιώσει την ταξιδιωτική εταιρεία έναντι οποιασδήποτε σχετικής απαίτησης. Εάν ο πελάτης δεν επιθυμεί τη διαβίβαση των δεδομένων ή δεν τα παρέχει, η ταξιδιωτική εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις ή άλλες ζημίες που προκύπτουν από τη μη έγκαιρη παροχή πληροφοριών στον ταξιδιώτη από ή για λογαριασμό της ταξιδιωτικής εταιρείας ή του σχετικού παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

10.2. Ο πελάτης εγγυάται στην ταξιδιωτική εταιρεία ότι:

έχει ληφθεί ρητή συγκατάθεση από τον/τους ταξιδιώτη/ες για την παροχή των προσωπικών τους δεδομένων στην ταξιδιωτική εταιρεία

και για την επεξεργασία αυτών των προσωπικών δεδομένων κατά την έννοια του
Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ) από την ταξιδιωτική εταιρεία (συμπεριλαμβανομένης της παροχής των δεδομένων σε παρόχους υπηρεσιών), όπως απαιτείται για τη σύναψη και εκτέλεση της συμφωνίας ή της συμφωνίας με τον/τους πάροχο/ους υπηρεσιών και για τη βελτιστοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών- και

ότι, πριν από την απόκτηση της προαναφερθείσας συγκατάθεσης, ο πελάτης θα παράσχει όλες τις νομικά απαιτούμενες πληροφορίες στον/στους ταξιδιώτη/ες, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον των ακόλουθων πληροφοριών:

    1. ποια δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα θα παράσχει στην ταξιδιωτική εταιρεία-

      ότι οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών ή άλλα τρίτα μέρη,

      συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταιρειών, στα οποία η ταξιδιωτική εταιρεία παρέχει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα με σκοπό την παροχή υπηρεσιών, ενδέχεται να υποχρεούνται να παρέχουν ορισμένα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σε αλλοδαπές αρχές που ενδέχεται να βρίσκονται σε χώρες εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ), οι οποίες δεν προσφέρουν παρόμοια προστασία της ιδιωτικής ζωής με εκείνες εντός του ΕΟΧ σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία 95/46/ΕΚ για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, συμπεριλαμβανομένου, για παράδειγμα, αλλά όχι περιοριστικά, του Γραφείου Τελωνείων και Προστασίας Συνόρων των ΗΠΑ,

    2. ότι, εντός των ορίων των εφαρμοστέων νόμων και κανονισμών, οι ταξιδιώτες έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν να εξετάσουν τα προσωπικά δεδομένα που κατέχει η ταξιδιωτική εταιρεία σχετικά με αυτούς και ότι, εάν τα εν λόγω προσωπικά δεδομένα είναι πραγματικά ανακριβή, ελλιπή ή μη συναφή ή έχουν υποστεί άλλη επεξεργασία κατά παράβαση νομοθετικής διάταξης, ο ταξιδιώτης μπορεί να ζητήσει τη διόρθωση, συμπλήρωση, διαγραφή ή δέσμευση των δεδομένων αυτών, και

      να ενημερώσει τους ταξιδιώτες ότι μπορούν να επικοινωνήσουν με την ταξιδιωτική εταιρεία για πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα εν λόγω δικαιώματα ή τα εν λόγω αιτήματα, και

      κάθε άλλη πληροφορία που είναι απαραίτητη για να μπορέσει η ταξιδιωτική εταιρεία να επεξεργαστεί τα προσωπικά δεδομένα των ταξιδιωτών σωστά και με τη δέουσα προσοχή.
      10.3. Ο ίδιος ο πελάτης ή ο ίδιος ο ταξιδιώτης θα λαμβάνει τις απαραίτητες πληροφορίες από τις αρμόδιες αρχές όσον αφορά τις απαιτήσεις διαβατηρίου, τις θεωρήσεις ή άλλες διατυπώσεις που σχετίζονται (μεταξύ άλλων) με κινδύνους για την υγεία και θα ελέγχει επίσης εγκαίρως πριν από την αναχώρηση εάν οι πληροφορίες που έχει λάβει προηγουμένως εξακολουθούν να είναι σωστές.


    3. 10.4. Ο πελάτης και ο/οι ταξιδιώτης/ες υποχρεούνται να συμμορφώνονται με όλες τις οδηγίες της ταξιδιωτικής εταιρείας και των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών για τη διευκόλυνση της ορθής εκτέλεσης της υπηρεσίας (συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των οδηγιών σχετικά με τις ώρες check-in και τις ώρες μεταφοράς) και ευθύνονται έναντι της ταξιδιωτικής εταιρείας ή/και του παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών για ζημίες που προκύπτουν από ή σχετίζονται με τις πράξεις ή/και παραλείψεις τους ή, ανάλογα με την περίπτωση, πρέπει να αναλάβουν οι ίδιοι τις ζημίες που προκύπτουν από αυτές.
      10.5. Ο ταξιδιώτης που προκαλεί ταλαιπωρία ή ενόχληση σε τέτοιο βαθμό ώστε να παρεμποδίζει έντονα ή ενδεχομένως να παρεμποδίζει την ορθή εκτέλεση της υπηρεσίας (των υπηρεσιών) μπορεί να αποκλειστεί από την (συνέχιση της) υπηρεσίας (των υπηρεσιών) από την ταξιδιωτική εταιρεία και/ή τον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών, εάν δεν μπορεί να απαιτηθεί ευλόγως η περαιτέρω συμμόρφωση με τη συμφωνία από αυτούς. Οποιαδήποτε επακόλουθη ζημία θα βαρύνει τον πελάτη.
      10.6. Ο πελάτης και ο ταξιδιώτης (οι ταξιδιώτες) υποχρεούνται να αποτρέψουν ή/και να περιορίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο οποιαδήποτε (περαιτέρω) ζημία, για παράδειγμα με την έγκαιρη αναφορά παραπόνων σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 12.

     

    Άρθρο 11. Αποζημίωση και αλληλέγγυα ευθύνη

    11.1. Ο πελάτης απαλλάσσει την ταξιδιωτική εταιρεία από τυχόν αξιώσεις του ταξιδιώτη (των ταξιδιωτών) και/ή των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών ή άλλων τρίτων που απορρέουν από τη συμφωνία ή σχετίζονται με αυτήν.

    11.2. Ο πελάτης ευθύνεται αλληλέγγυα και εις ολόκληρον για όλες τις υποχρεώσεις του ταξιδιώτη (των ταξιδιωτών) έναντι της ταξιδιωτικής εταιρείας ή του παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών, εφόσον αυτές προκύπτουν για τον ταξιδιώτη (τους ταξιδιώτες) από τη συμφωνία (τις συμφωνίες) που έχει (έχουν) συναφθεί σχετικά.

    1.  

      Άρθρο 12. Καταγγελίες, εξάλειψη του δικαιώματος προσφυγής και εφαρμοστέο δίκαιο
      Καταγγελίες σχετικά με την υπηρεσία που παρέχει η ταξιδιωτική εταιρεία

      12.1. Τα παράπονα σχετικά με την υπηρεσία που παρέχει η ταξιδιωτική εταιρεία, όπως οι συμβουλές και οι πληροφορίες που παρέχονται και ο χειρισμός των κρατήσεων, πρέπει να υποβάλλονται εγγράφως στην ταξιδιωτική εταιρεία, αιτιολογημένα, εντός ενός μηνός από τη στιγμή που ο πελάτης έλαβε γνώση των γεγονότων στα οποία αναφέρεται το παράπονο.

      12.2. Η ταξιδιωτική εταιρεία θα προσπαθήσει να διευθετήσει το παράπονο με ταχείς ρυθμούς.

      1.  

        Παράπονα σχετικά με την απόδοση της υπηρεσίας (των υπηρεσιών)

        12.3. Ο πελάτης αναφέρει αμέσως στον (εκπρόσωπο του) πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών τυχόν παράπονα σχετικά με την εκτέλεση της ταξιδιωτικής υπηρεσίας και προσπαθεί μαζί με τον (εκπρόσωπο του) πάροχο υπηρεσιών να επιτύχει πρώτα επί τόπου λύση.

        12.4. Ο πελάτης παρέχει πάντοτε στον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών την ευκαιρία να βρει κατάλληλη λύση στο παράπονο.

        12.5. Εάν το παράπονο δεν μπορεί να επιλυθεί με τον (εκπρόσωπο του) φορέα παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών επί τόπου, ο πελάτης επικοινωνεί χωρίς καθυστέρηση με την ταξιδιωτική εταιρεία. Η ταξιδιωτική εταιρεία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιλύσει το παράπονο με ικανοποιητικό τρόπο, στο μέτρο του ευλόγου δυνατού.

        12.6.  Σε περίπτωση διαφωνιών μεταξύ του παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών και του πελάτη σχετικά με την εκτέλεση της υπηρεσίας, η ταξιδιωτική εταιρεία θα ενεργεί ως διαμεσολαβητής χωρίς η ίδια να γίνει μέρος στη διαφορά.

        12.7.  Εάν το παράπονο δεν μπορεί να επιλυθεί ικανοποιητικά επί τόπου, πρέπει να υποβληθεί στον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών ή στην ταξιδιωτική εταιρεία εγγράφως, αναφέροντας τους λόγους, το συντομότερο δυνατό αλλά το αργότερο εντός ενός μηνός από την επιστροφή. Η ταξιδιωτική εταιρεία

        θα διαβιβάσει το παράπονο - όπου αφορά την εκτέλεση της υπηρεσίας - στον πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών για περαιτέρω χειρισμό. Τόσο ο πάροχος ταξιδιωτικών υπηρεσιών όσο και η ταξιδιωτική εταιρεία θα προσπαθήσουν να διευθετήσουν την καταγγελία με γρήγορο τρόπο.

         

        Εξάλειψη του δικαιώματος δράσης

        12.8. Οποιοδήποτε δικαίωμα αγωγής σε σχέση με την ευθύνη της ταξιδιωτικής εταιρείας θα παραλείψει μετά από ένα έτος, υπολογιζόμενο από την ημερομηνία κατά την οποία εκτελέστηκε ή/και παρασχέθηκε η κρατημένη υπηρεσία.

        Εφαρμοστέο δίκαιο

        12.9. Όλες οι διαφορές μεταξύ του πελάτη και της ταξιδιωτικής εταιρείας διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και το Επαρχιακό Δικαστήριο στο οποίο έχει την έδρα της η ταξιδιωτική εταιρεία θα έχει δικαιοδοσία να εκδικάσει τη διαφορά, εκτός εάν η ταξιδιωτική εταιρεία επιλέξει το αρμόδιο δικαστήριο της κατοικίας του πελάτη.